سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانش، به حکمت پی برده می شود . [امام علی علیه السلام]
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :2
کل بازدید :577069
تعداد کل یاداشته ها : 136
103/2/1
4:47 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
البوغبیش[231]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

محققان آمریکایی دریافتند بهترین شکل استراحت برای بدن، خوابیدن به پهلو است. همچنین خوابیدن به پشت یا بر روی شکم موجب بروز اختلال در ستون فقرات می شود.

مطالعات طولانی مدت این پژوهشگران نشان داد که خوابیدن به پشت و یا بر روی شکم ممکن است شکل ظاهری ستون فقرات را تغییر دهد. بنابراین توصیه می شود افراد مبتلا به کمر درد و همچنین افراد سالم جهت پیشگیری از مشکلات مهره ای و درد در ستون فقرات همواره سعی کنند که به پهلو بخوابند. این نکته به ویژه در خواب شبانه که زمان طولانی تری دارد، حایز اهمیت است.

به عقیده متخصصان، خوابیدن به پهلو و همچنین  استفاده از بالشی کوچک بین زانوها می تواند از فشار زیاد به مهره های کمر و نیز عضلات و رشته های عصبی متصل به ستون فقرات بکاهد.

  
  
Santorini یکی از معروف ترین و زیباترین جزیره های یونان است. فقط نام این جزیره کافی است تا در ذهن چشم اندازهای زیبای آتشفشانی ، سواحل نقره ای و سرخ، خانه های سپید چشم نواز...
  

  
  

سلام دوستان از همگی دوستان تیز فهم  سوالی دارم چطور میشه یکی از دوستان وبلاگم که اسم وبلاگش توی ذهنم هست سرچ و پیدا کنم


  
  

تغذیه_تمرین_استراحت


تمرین مناسب همراه با استراحت و تغذیه.در بدنسازی اگر یکی از این سه مورد نباشد{تمرین مناسب.تغذیه مورد نیاز بدن.استراحت کافی برای بدن} اختلال در بدن بوجود می آید وباعث سوختن عضله و رشد نکردن آن میشود بدن انسان بعد از تغذیه و تمرین مناسب در خواب رشد میکند


  
  
   1   2   3      >