سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر [شمار] برادران خود بیفزایید ؛ زیرا هرمؤمنی را در روز قیامت، شفاعتی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :7
کل بازدید :577110
تعداد کل یاداشته ها : 136
103/2/8
10:46 ص
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
البوغبیش[231]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

برای بسیاری از بدنسازان مسلمان همیشه این دغدغه و آزردگی خاطر وجود داشته که چگونه میتوانند از تحلیل رفتن و کوچک شدن بدن در ماه مبارک رمضان جلوگیری کنند.
گرفتن روزه برای همه بدنسازان توصیه میشود و هیچ گونه ضرری هم ندارد برای تمامی بدنسازان که تمامی هفته های سال را تمرین میکنند 1 ماه استراحت دادن به بدن بسیار مناسب و سودمند است زیرا علاوه بر ریکاوری کامل و بهتر بدن در این ماه شما همچنین به دستگاه گوارش هم استراحت داده اید مانند بسیاری از بدنسازان بزرگ دنیا که حداقل 1 ماه درسال را در برنامه خود به استراحت اختصاص میدهند مانند ناصر الصونباطی و ...
هدف از تمرینات در این ماه کسب حجم نیست بلکه استراحت و ریکاوری است البته نه به این منظور که نباید تمرین کرد یا تمرینات را دست کم گرفت و یا اجرا نکرد. شما باید برای افطار یک غذای سبک را انتخاب و میل کنید شامل نان و پنیر و خرما و عسل حتما بدون شیر البته بدلیل این که باید بعد از افطار تمرین نمود باید افطار یا غذای قبل تمرین بسیار سبک باشد به خاطر داشته باشید که هیچ گاه با شکم پر یا با شکم خالی تمرین ننمایید ویک ربع یا نیم ساعت بعد از افطار هم تمرین کنید و بعد از افطار نیز باید یک وعده غذای پروتیینی میل کنید که بهتر است از این معجون فوق العاده که شامل شیر و شیر خشک و عسل و موز است استفاده کنید و یک وعده شام مختصر هم بخورید و از شام تا سحری هم تا میتوانید از مایعات خصوصا آب استفاده کنید و در سحری هم سعی کنید از غذاهای پرکالری و پروتئینی استفاده کنید و در این ماه از خوردن مایعات خصوصا آب غافل نشوید.

اما نحوه تمرینات در این ماه به چه صورت میباشد؟؟؟
باید در این ماه تمرینات را سبک و کوتاه اجرا کرد و ضمنا از انجام حرکاتی مانند ساق و شکم و ساعد خودداری کنید چون ضرورتی برای انجام ندارند.


91/4/31::: 11:26 ص
نظر()
سلام